Inte idag.

Jag hade tänkt träna på morgonen idag.
Visst kan det vara lite svårt att komma upp men efter ett litet pepptalk med mig själv i sängen brukar det gå bra. Men inte idag. När klockan ringde låg jag i någon sorts djup vintervila och jag visste inte var jag var, varför klockan ringde och knappt vad jag själv hette. Försökte förhandla med mig själv om att jag kunde ju gå och simma istället för att styrketräna.
Men idag gick det inte.
Jag var i halv koma. Så jag bara låg kvar i en timma innan jag gick upp och nu sitter jag framför nyhetsmorgon, har ätit min gröt och ska ta mig en kopp te för att den lite raspiga känslan i halsen ska försvinna.
Ibland får man ta att ambitionen tryter, det blir nya friska tag imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0