Nyårslöften.

Vi kom att prata om nyårslöften på jobbet i veckan. Min ena kollega frågade min andra om hon hade några nyårslöften.
Hon funderade en stund innan hon svarade "ja, att dricka mer vin kanske". Hon fortsatte sedan "jag tycker bara att man ska ge löften om roliga saker".  
Det tycker jag var en otroligt bra inställning! Jag hade inga direkta nyårslöften, men med det i bakhuvudet har jag nu gett tre nyårslöften.

Satsa mer på att må bra.
Ha färska blommor hemma mycket oftare. Jag mår ju så bra av dem! Livet är för kort att leva utan färska blommor.
Gå på fler massager, hotellfrukostar och laga mer god mat.
Träna mer!
Unna mig saker som får mig att må bra!

Mer spontanitet
.
Fler spontanturer till Sara.
Flera spontanöl (vin för min del) på stan en onsdagskväll.
Fler spontanfikor, turer på stan, middagar på restaurang och tvtittande tillsammans med någon.
Inte planera allt så minutiöst hela tiden utan köra lite mer på känsla. Vara mindre tråkig med ursäkten "jag är så trött efter jobbet". Rycka upp mig och bli mer social!

Fota mer.
Ta fler bilder och ta bilder oftare.
Läsa på mer om fotande i allmänhet.
Gå någon mer kurs?
Fortsätta fota tillsammans med Tobias förhoppningsvis.
Fixa fler "fotouppdrag" att träna på och sikta mot.
Helt enkelt utveckla mitt fotande för att jag ska bli ännu bättre och tycka det är ännu roligare!

Med detta ser jag fram emot 2010!


Kommentarer
Postat av: mira

Jag gillar dina mål! Roliga saker är bra och det blir ju så mkt lättare att lyckas uppfylla de också.



Sen vill jag bara säga att jag längtar till nästa helg då jag äntligen får träffa dig igen



Stor KRAM

2010-01-10 @ 00:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0