Röstresurser.

Det har varit en jobbig dag på jobbet idag. Inte för att vi hade så många barn, men för våra två små nyinskolade damer. De har röstresurser och låter som första klassens brandlarm. Man blir tillslut helt psykiskt labil av allt skrik och gråt. Ibland tänker jag tanken att jag kan förstå de där föräldrarna som plötsligt tappar förståndet och skakar ihjäl sina barn.
Jag tog med mig tre av de största barnen och gick på gymnastik ett tag, underbart.
Nu efter att jag har jobbat mellan 8-16 så ska jag snart iväg igen, jag ska nämligen på obligatorisk föreläsning mellan 18-20, tjoho! Nej då, jag lever inte för att jobba... Imorgon ska jag dock på föreläsning hela dagen och slipper därmed både en av mina öppningsdagar och skrikiga inskolningar, lovely! Dags att byta om från sina kläder med snoriga axlar till något lite mer respektabelt. Ikväll börjar handbollen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0