Ska försöka bättra mig...

Jag vet, uppdateringen med foton har varit urusel på sistone!
Det beror inte på att jag inte har några bilder att lägga ut, för det har jag!
Bilder från vår grillkväll ute, kanonfina bilder från när mamma och jag var ute och gick häromdagen och så har jag ju lovat att fota hur hallen blev nu när den är "klar".
Jag ska försöka bättra mig, men inte idag. Nu ska jag krascha isäng, är toktrött och jag öppnar imorrn så då blir det till att gå upp tidigare än tuppen. Imorrn ska jag dessutom fylla på min allaredan sprängfyllda hårddisk med ännu fler bilder, den här gången med porträtt på Tobias är tanken (min kära Henke är nämligen värdelös som modell så att ha honom till det är inte att tänka på).
Godnatt kära läsare, imorgon är en ny dag och redan mitten på veckan!

Lämnar er med åtminstone en bild! Ännu en bild som Tobias har tagit på mig som ni inte har fått se. Den är så vacker och har sin egna lilla historia med snö i rumpan och kläder som låg alldeles felplacerade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0