Folkrace

Jag tycker att man ska försöka se och prova på mycket olika saker i sitt liv. Så när möjligheten infann sig i helgen så följde jag med på folkrace!
Det var kallt som fan rent utsagt, det regnade massor och det var väääligt mycket väntan. Men trots det tyckte jag det var trevligt. Jag älskar nämligen att titta på folk och att "insupa atmosfären" med risk för att låta urtöntig. Precis som så mycket andra sporter och sysselsättningar har folkracet sin egen kultur, och med kameran i hand är det väldigt spännande att titta på.

"Tappra försök, grus, damm och rök!
Folkrace, folkrace!
Olja och glas, bland bilar i kras!
Folkrace, folkrace!"
Hjalle och Heavy


Kommentarer
Postat av: Emelie Engdahl

Det var himla roligt att du följde med, tråkigt att det tog sån tid och att det regnade och var kallt..

Men det var trevligt att ha med dig :)



Kram

2010-07-25 @ 18:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0