Fotomodellen Mira.

Jag frågade Mira i helgen om hon kunde tänka sig att modella lite för mig så jag kunde öva på att använda mitt 50 mm objektiv, och det gjorde hon så gärna. Objektivet är lite knepigt på så sätt att det inte har något autofokus så det ställer mycket högre krav på mig som fotograf. Det innebär att man misslyckas med en hel del bilder, men belöningen kommer då man lyckas för då blir bilderna så jädra grymma! Så här kommer några av de bästa på min fina Mira. Vilken gillar ni bäst?
 



Kommentarer
Postat av: elida

Bilden där hon ligger ner på mage i gräset är jättefin! Verkligen konstnärlig! Kram, Elida

2010-07-04 @ 22:17:31
URL: http://elidaorichard.madeforyou.se
Postat av: Josse

Jag håller med elida! Jättehärlig!!!

2010-07-05 @ 13:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0