Packar, som vanligt.

Det är redan torsdag kväll! Och vad gör lilla Stina på torsdagskvällar? Jo packar såklart! Att jag inte packar på torsdagar är ypperligt ovanligt. Det är helt och hållet självvalt att åka iväg i stort sett varje helg, men ibland blir jag lite trött på mig själv. Trött på packandet framförallt.
Men helgen består av roliga saker så jag klagar inte. Jag inleder lördagen med min hemliga fotografering! Det ska bli riktigt roligt, jag kan avslöja att det blir en av mina första riktiga parfotograferingar. Efter att den är avklarad fortsätter jag mot Västervik där jag ska möta upp Jenny, Tessan och Madde för lite minigolf och middag, trevligt ska det bli!
På söndag kan det bli en tur till Petra och Christian och deras lilla Filip som kom i helgen! Men vi får se, jag vill inte att det ska kännas som att man tränger sig på, de får ju mycket besök ändå och jag kommer ju att få träffa den lille skrutten många gånger till i mitt liv!
Det var mina helgplaner det. Men nu måste jag packa som sagt...
Bara 6 arbetsdagar kvar till semester.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0