Avundsjuk, jag är så avundsjuk...

Den gamla hederliga avundsjukan frodas som aldrig förr. Det går så många rykten om vår förskola bland de andra förskolorna i området. Att chefen skulle vara hos oss hela tiden, att vi fjäskar oss till saker osv.
Jag tycker det är hysteriskt roligt. De får säga vad sjutton de vill.
Vi vet att chefen inte är en minut längre hos oss än hos någon annan och skulle vi få något mer än något av de andra husen så beror det på att vi förtjänat det.
Vi har jobbat häcken av oss, tänkt till, engagerat oss och lyckats. För min del får det gärna sticka i andras ögon, för jag är stolt över vårt arbete.

Kommentarer
Postat av: elida

Halloj! =) Har du skrivit nåt brev till mig? För jag har inte fått nåt! Hoppas att det beror på att du inte skrivit nåt; för jag litar inte riktigt på postgången här! En kompis skickade ett brev i vintras som aldrig kom fram till mig... trist. Kram!

2010-06-22 @ 11:11:29
URL: http://elidaorichard.madeforyou.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0