Kladdogram.

När jag kom hem efter jobbet idag väntade det ett "kladdogram" på mig på golvet innanför brevinkastet. Ett kladdogram innebär helt enkelt att någon skickat en värdecheck på att gå och hämta ut en kladdkaka i närmsta affär!
Vem denna någon är vet jag inte eftersom denna skickat med några gulliga rader om att jag är en underbar vän som gillar choklad, men sedan inte undertecknat med namn. Har dock mina misstankar starkt riktade på vem denna någon kan tänkas vara... Tack gumman! Helt lysande ska det bli att gå och hämta ut den efter jobbet imorrn, ska ha en helg själv då jag ska njuta av att inte ha några större planer. En kladdkaka passar utmärkt in i detta.
Jag har underbara vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0