En väldigt bra helg.

Vi har varit på shoppingrunda idag lilla Jenny och jag. Vi började på Ikea, det var Jenny som skulle dit men kom därifrån med ungefär tre saker, jag med en full kasse.
Sen tog vi oss en runda i affärerna och därifrån kom jag ut med en t-shirt och inte mindre än 4 par skor! Det var meningen att jag skulle köpa skor, men inte 4 par! Så nu är jag ekiperad med skor för våren i alla fall och jag tror garanterat att jag kommer att använda alla paren även om de inte riktigt är min stil allihopa, men de kanske kan bli...
Vi har också hunnit både fika och äta och prata med folk jag känner. Sprang på bland andra kusin Petra så nu har jag klappat på hennes tjocka mage. Ja, det är i en bäbis i den, då får man säga att den är tjock, då är det liksom bara en komplimang. Vi har bokat in fotosession i maj Petra och jag, då ska tjockismagen fotograferas. Det kommer att bli en utmaning som heter duga, men roligt ska det bli!
Då stackars lilla Jenny är alldeles genomförkyld åker hon hem idag istället för imorrn som var tanken. Dock så passade det så bra att Helena och Elsa skulle vara ensamna ikväll så ska jag bort till dem och titta på nya lägenheten och mysa lite.
Imorrn stundar fotokurs med spännande uppdrag.
Detta är vad man kallar en väldigt bra helg!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack för i helgen lilla du! :)

2010-03-21 @ 21:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0