Inspirationslöshet och kräksjuka.

Bloggen är inte särskilt inspirerande just nu, jag vet. Men jag har haft mycket för mig och bloggandet har legat långt ner på listen över saker att göra. Dessutom gillar jag inte att blogga för bloggandets skull egentligen, då blir det ändå inget bra. Ikväll kommer mamsen och papsen till mig, vi ska äta hotellfrukost och gå på stan imorgon, mysigt! På söndag är de fotokurs och lugn å ro. Det är planen i alla fall, om jag inte får kräksjuka förstås, min nya inskolning som var här igår hade tydligen fått det nu. Hua. Tvål, vatten och handsprit it is!
Kanske hörs imorrn kväll när jag ska ha en lugn och skön kväll i min ensamhet. Laga god mat å se en film. Tills dess, ha en skön helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0