Inte hela vägen.

Mitt immunförsvar höll inte hela vägen ut. Inatt fick jag nämligen kräksjuka.
Dock så måste jag ge mina små försvarskrigare en eloge. Jag har nämligen bara kräkts 5 gånger, den första gången kl 1 inatt och sista vid 7 imorse. Sen har det lugnat ner sig. Jag tar det i mycket sakta mak med vatten, omrörd coca cola och har nu avancerat till blåbärssoppa. Mår väl inte kanon men det kunde vara så mycket värre, jag mår knappt illa, har mest magknip. Lite frustrerande är det dock att inte kunna gosa något med Henke. Vi sitter i soffan och kramar varandras fötter. I ett lite desperat försök att få Henke att inte bli smittad. Vi får väl se hur det går, jag har nämligen ett immunförsvar som en skogshuggare och han immunförsvar som en kedjerökande anorektiker enligt Henke själv.
Men även om vi inte kan gosa så mycket så har jag åtminstone sällskap. Och någon som kunde handla åt mig imorse, det känns lite lyxigt. Nu väntar soffan igen med mer skidor, blåbärssoppa och snart Hammarbymatch. Det kunde varit mycket värre.

Kommentarer
Postat av: Josse

Usch då, tycker synd om dig vännen!

Tur i oturen dock att du var på hemmaplan;)

Ta hand om er!

Kram

2010-03-14 @ 18:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0