Karlssons klister klarar allt!

Jag har ett ganska stort födelsemärke vid sidan av min näsa, det är något som brukar faschinera barn. Idag var det verbala J som blev intresserad av det när jag låg på en madrass när vi var på gymnastik.

-Har du en prick där, sade han och pekade på fläcken.
-Ja det har jag, svarade jag.
Han var tvungen att pilla lite på den varpå han frågar:
-Sitter den fast?
-Ja den sitter fast, svarar jag sakligt.
-Hur sitter den fast?
-Jo men den sitter ju fast på mig, försöker jag förklara, hur lätt är det att förklara hur ett födelsemärke sitter fast på kroppen?! Jag försöker visa på de andra fläckarna jag har och säga att man kan ha prickar sådär.
Han tittar lite på mig, pillar på pricken igen och säger sedan:
-Har du limmit fast den!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0