Livet är ett party?

Jag har inte varit ute och festat på evigheter.
Jag skämtar inte när jag säger att det är flertalet månader sedan. Det beror inte på att jag aktivt har valt bort festandet utan snarare på att jag valt annat framför party. Dessutom är jag en såndär som vill gå ut med rätt folk, folk jag vet att jag kommer att ha kul med, annars kan det vara. Så därmed har festandet uteblivit.
På ett sätt saknar jag det inte.
Men på ett sätt gör jag det.
Jag känner mig så fruktansvärt tråkig!
Snart behöver jag verkligen en kväll då man anstränger sig lite och känner sig lite snygg! Just nu rullar jag nämligen runt på slemmiga dagiskläder, träningskläder och myskläder i stort sett. När jag öppnar garderoben blänger mina klänningar på mig och jag får snabbt stänga dörren med dåligt samvete.
I min tillvaro lyser frånvaron av tjusiga frisyrer, snygga sminkningar, läckra klänningar och goda drinkar.
Och jag känner mig som en gammal nucka.
Det är dock bara en person som kan ändra på det och det är jag!

Men det får bli en annan dag för nu är klockan snart 23.30 en lördagskväll och istället för att dra mig mot krogen i min heta klänning ska jag dra mig mot sängen i min fleecemorgonrock. Ja, jag är 26, inte 76...

Kommentarer
Postat av: Josse

Jag föreslår att vi ändrar på detta redan i påsk;) Jag har visserligen varit lite ute i svängen tack vare Mira, men de är bannemej inte ofta! Så oavsett vad vi tar oss för på påskafton så är det snygga frisyrer, festliga outfits och färgglada drinkar på schemat...vad säger du!?

Längtar efter en ladies night med er!

Puss & kram

2010-03-21 @ 17:08:21
Postat av: mira

Haha..en ladies night med er tjejer säger jag inte nej till. Håller med Josse fullt ut!!!

2010-03-21 @ 18:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0