Bibblan.

Idag stack jag tidigare från jobbet för att åka till biblioteket och låna böcker till våra barn. När man lånar böcker till små barn handlar det mindre om att läsa baksidorna på böckerna, utan snarare om att det inte får vara för mycket text. Där med bli titlarna så spännande som Boel får en boll, Simons anka och Maskiner på väg med Mulle Meck.
Men det finns en anledning till att jag brukar ta initiativet till att åka och låna de där böckerna. Jag älskar att vara på biblioteket! Jag frågar mig själv varje gång jag är där varför jag inte går dit oftare, speciellt med det stora fräscha bibliotek som vi ändå har i Linköping.
Så nu har jag bestämt mig för att göra en del av mitt pluggande till kursen just där. Då kan man inte hitta på tusen andra saker att göra som när man är hemma, och det är skönt att vara på några andra ställen än jobbet, gymmet och hemma. Ska försöka göra det till en vana att sätta mig åtminstone någon timma varje onsdag när jag slutar tidigt. Idag gick det väl sådär med plugget då jag var så trött att jag nästan somnade i den sköna fåtölj jag hittade. Men lite fick jag gjort, och det var väldigt rogivande.

Nu väntar lite städ och sedan kommer Sara hit på enkel middag ikväll, känns som vi har en del catching up to do.

Kommentarer
Postat av: tips från coachen

när man pluggar så bör man sitta på den mest obekväma stolen inom en mils radie är min erfarenhet. jeans modell tajtare är även att föredra för att hålla sig på alerten.

2010-09-09 @ 08:42:45
URL: http://www.blindtarmen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0