En onsdagskväll.

Kvällen har spenderats i soffan framför Dr Åsa. Jag gillar hennes program och efter att jag råkat se ett på tv idag blev det två avsnitt på svtplay efter det.
Det räckte att jag sa ordet "träna" igår för att jag skulle vakna med ont i halsen igen imorse. Det gick över fort men jag vill inte chansa, jag ska bara inte må dåligt i helgen utan ska sprudla med energi, och jag tar därför inga risker. Känner mig inte ens lat utan tycker bara det är skönt att inte göra något. Dock har jag pluggat, fixat fler böcker, och framförallt bokat in en helg i oktober med mina käraste flickor under eftermiddagen och kvällen så helt sysslolös har jag väl inte varit. Nu blir det sängen, imorse var jag så trött att jag knappt visste mitt eget namn.
Natti natti gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0