Piratlook.

Han som sitter där uppe tyckte väl att jag haft för mycket framgång och att jag har för mycket pengar. Därför gjorde han helt enkelt så att han såg till att jag bet av halva framtanden på kvällens majskolv. Jajjemen, roliga pengar detta kommer att bli. Och så är jag så fantastiskt snygg med en hel och en halv framtand. Lagom kul till helgen. Men, jag ska ju inte på bröllop eller något sådant de kommande dagarna, så det kunde ju kommit mycket mer olägligt. Dessutom hände det idag när jag var på så gott humör att jag orkade inte ens bli sur över det, shit happens. Om några dagar är jag en framtand rikare och åtskilliga tusenlappar fattigare, men vad gör väl det om hundra år? Jag har ju åtminstone en lön så jag har råd att betala.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0