Ryck igen.

Har tillsammans med kära kusinen Marie varit på middag hos kära kusinen Lisa ikväll, det är alltid så trevligt att slippa laga och äta maten själv. Dessutom kan jag aldrig spendera en kväll med dem utan att skratta helt hysteriskt minst en gång, ikväll var inget undantag. Vi hade väldigt trevligt.

Dock känner jag mig ganska tråkig ikväll. Ni vet ett såntdär "gud vad mitt liv är förutsägbart och tråkigt" ryck. Men jag har ju såna ryck ibland. Och ni som följt mig ett tag vet att de brukar gå över, bara jag får göra något som å byta gardiner eller göra någon annan liten förändring i mitt liv.
Nu kommer förändringen på fredag, då är det första tillfället för mig på min kurs!
Ända sen den dag jag slängde iväg en ansökning på ren bitterhet över mitt jobb har jag sett fram emot den här kursen. Den känns som ren lyx och förväntningarna är höga.
Ledig dag från jobbet.
Spendera två dagar med att göra något av det jag älskar mest, att skapa.
Komma bort och bo på hotell, även om det bara är en natt.
Få ny inspiration.
Träffa nytt folk och knyta lite nya kontakter.
Som sagt, förväntningarna är höga och jag tror att de kommer att uppfyllas.

Kommentarer
Postat av: Josse

När tråkmånsfebern sätter in är det bara att ta fram boken med crazy uppdrag att utföra;) fast det brukar ju iofs gå över av sig själv har jag märkt av egen erfarenhet!!!

lycka till i helgen! Kram kram

2010-09-15 @ 20:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0