6 månader

Igår firade jag och gullet 6 månader! Herregud vad tiden flyger iväg.... Vi orkade inte hitta på nåt speciellt, så jag kom på idén att vi kanske bara skulle äta lite gott. Tacopaj blev det och eftersom den är så stor så bjöd vi in Mira och Josse på ett mysigt dinnerparty med varma fruktspett till efterrätt. Riktigt gott och trevligt var det om jag får säga det själv.
Men innan dess, på eftermiddagen när jag kom hem från skolan så ligger det en söt lapp på min säng ifrån gullet. Vad söt han är tänkte jag och förberedde mig för att sätta igång med maten, drog ut skärbrädan och vad ligger där, om inte en lapp till! Sedan hittade jag lappar på kylskåpet, i badrumsskåpet, i troslådan, i besticklådan och innanför luckan på tvn. Alla med nån söt liten rad om att han tycker om mig. Åh, vad glad jag blev! Såna saker älskar jag. Det kostar absolut ingenting att göra något sådant och ändå är det så betydelsefullt.
Han e allt bra söt när han sätter den sidan till mitt gull! =)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0