HAhaha

De säger ju att ett gott skratt förlänger livet... hahaha.... då har mitt gull hjälpt mig förlänga livet en hel del idag, ja skrattar fortfarande....hahaha
Vi tog en liten promenad i eftermiddag för att komma ut lite, och han tog på sig sina nya fina vita löparskor. Vi bestämde oss för att tag vägen över hagen på vägen hem.... Så kommer vi då fram till ett stort område som var helt lerigt, och eftersom han inte ville smutsa ner sina nya skor så började vi titta efter vägar att gå runt. Så jag går före, runt om ett träd, och helt plötsligt hör jag konstiga läten bakom mig och vänder mig om. Då står pojkvännen och håller sig om huvudet, han har då inte tänkt på att han är längre än vad jag är. Så han har gått rakt in i grenen som jag gick under. Jag skrattade så jag knappt fick luft. Sen skulle vi ju då ta oss över leran och pojkvännen går före denna gången. Hoppar över ett dike, landar där han tror det är fast mark, men det visar sig vara bara gräs, och han trampar ner hälften av ena skon så den blir helt brun!!! Hahaha! Så en bula för ingenting, för han går ändå hem med skor som inte längre är vita... Men fasen va ja skrattade!!!

image200

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0