Ingen sparris, men bollar och söta presenter

Dagen idag började med huvudvärk vilket är en av de sämsta starterna man kan ha på en dag.
Men det blev ju lite bättre av att jag fick ligga å softa me min gos ett bra tag innan jag gick upp.
Sedan när jag kommer till skolan så visar det sig att vi ska hålla på med ull och karda och tova, i 3 timmar.
Är detta kursen för mig eller? Jag älskar ju att pyssla med sånt!
Så vi spann tråd med en såndär liten slända som Törnrosa sticker sig på så hon faller i hundra års sömn.
Och så tovade vi små bollar, hihi. 3 timmar flyger iväg. Sedan när jag kommer hem så är det gullet som lagar mat, men innan han gör det så får jag en present! Som jag har tjatat om en sådan, hehe....
Härom dagen klagade jag på att man hela tiden tar nya glas, att man borde ha nåt sätt å märka dem så man vet att de e glaset man bara drack vatten ur. Så jag fick små ursöta klänypor att sätta fast på dem! Som han hade pysslat ihop själv! Tänka sig att min pojkvän e pysslig... Kan jag ha det bättre?

     
Min tovade fina boll och snöret jag spann. Mina gulliga presenter!

Detta är vad jag tycker om mitt gull!

Kommentarer
Postat av: elida

Nej vilka sööööta glasklämmor!! Vilken pysslig kille du har hittat! Nu blir jag lite avis. Kram!

2007-09-19 @ 20:03:53
URL: http://elidajosefina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0