pip

Pip. Jag kliver innanför ytterdörren i tankarna om jag ska ta mig en morgonpromenad eller inte innan jag drar till gymmet. pip. konstaterar att batteriet i brandvarnaren är slut, men de brukar ju inte pipa så ofta. pip. det gjorde de visst ja, för pipandet kommer ganska ofta. pip. sätter mig vid datorn för att skicka ett mail. pip. men åh, den piper ju ofta! ställer mig under den och tittar upp på den, det är högt. pip. drar iaf fram en stol och klättrar upp, om jag ställer mig på tå kan jag peta på den, men jag räcker inte till att skruva ner den. pip. klättrar suckande ner och konstaterar att den får pojkvännen skruva ner. pip. men i detta oväsendet tänker jag inte vistas mer än nödvändigt. pip. så jag drar på mig skorna, det får bli en morgonpromenad trots allt, jag får köpa nytt batteri efter träningen. pip.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0