Jag försöker hålla planen

Jag försöker att hålla den där planen att jag ska plugga röven av mig den här tiden fram till resan. Därför har jag nu gått upp kl 07.40 en söndagsmorgon för att komma igång i tid. Jag har kokat mig gröt och när den är slut ska jag sätta igång. Målet är att jag ska skriva åtminstone 1,5 sidor idag, det ska nog gå, känns som jag vet ungefär vad jag ska skriva. Jag måste bara påminna mig själv om att tänka kritisk så ska det nog bli användbart, annars kommer examinatorn och slår mig på fingrarna.
Just det ja, jag blev inte sågad av examinatorn! Fick en del kommentarer, men det är ju hans jobb, och där var inget som jag känner att jag inte håller med honom om. Så nu är det dags att sätta igång med examensarbetet på riktigt! (c-uppsats fick jag visst inte säga enligt honom för jag skriver ett examensarbete, vad är skillnaden frågar jag mig???)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0