Imorgon är en ny dag.

Ibland undrar jag vad jag skulle göra om jag inte hade gullet som man kan ringa till och nästan tjuta av ilska å besvikelse över dåliga handledare och sen hemkomst.
Gullet som tröstar och säger: Det blir nog bra gumman, gå och ta dig något att äta nu, tänk på att vi ska ha det mysigt imorgon. Läs här.
Det är det jag behöver. Någon som får mig att se det positiva.
Imorgon blir en skolfri dag, oväntat men skönt och välbehövligt.
Trött. Det är ordet just nu. Trött, så trött på allt.
Det jag behöver nu är en god natts sömn, imorgon är en ny dag.


Kommentarer
Postat av: Tessan

Hur eländigt allt än är så för mig är du en av de starkaste so keep it up girl, you will make it!!

2008-01-24 @ 23:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0