Saker börjar sakta men säkert hända.

Yes! Sakta men säkert börjar saker att hända.
Jag har fått en handledare tilldelad till mig för praktiken så nu kan jag ringa henne på måndag och diskutera lite hur vi ska kunna genomföra mitt önskade c-uppsatsprojekt och kanske stämma träff med henne. Jag vet även vem den här personen är (tror jag) och om det är hon så är hon jättebra!
Jag har börjat skriva lite på en arbetsskiss som jag ska kunna lämna in på torsdag, och jag tror jag har skapligt klart för mig vad det är jag vill göra.
Den här gången är jag så mycket mer peppad för den här terminen än vad jag var för att gå den i höstas. Nu känns det som jag vet mer vad jag vill och jag känner mig ganska färdigpluggad. Det enda lilla orosmolnet på min himmel just nu är att jag kommer vara pank som en lus hela våren! Efter att pendlingskortet och hyran är betald varje månad har jag nämligen 1600 kr att leva för, och då ska det vara både mat och nöjen. Plus att jag och pojken ska utomlands i april med om allt går som vi hoppas. Men jag får väl låna pengar av mamma och pappa till det, jag gör aldrig det annars och jag känner att det här är ett speciellt tillfälle så då ska de väl gå.
Det ordnar sig, det gör det alltid. Saker börjar iaf sakta men säkert hända.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0