Otroligt morgonpigg

Jag har blvit så otroligt morgonpigg.
Är i vanliga fall också morgonpigg men under den här veckan har kroppen vant sig vid att lägga sig tidigt och vakna tidigt. Så imorse vaknade jag kl 6.30, vid den tiden jag gått upp nästan hela veckan. Försökte naturligtvis somna om, men det gick bara inte!
Så jag låg och funderade ut en av veckans lektionsplaneringar och var efter en stund tvungen att gå upp och skriva ner allt bra jag kommit på. Nu har jag alltså hunnit göra en lektionsplanering, betala min hyra, föra över pengar, boka min tågbiljett tills ikväll och nu bloggar jag, innan klockan hunnit bli 7.40, en SÖNDAG! Jag vet, jag är sjuk. Så snart pojken vaknat till ska det bli scones, packning och mys innan det bli Malmö ikväll igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0