Jag är beredd

Veckan som idag är slut har varit väldigt slö vad det gäller träning och nyttighet.
Men nu jävlar i min lilla låda (varför i hela fridens namn säger man så egentligen??) så ska jag komma igång igen.
Nu har jag verkligen planerat vad jag ska äta i veckan och vilka dagar jag ska träna vad. På så sätt blir det inte alls lika mycket "äh, jag orkar inte hitta på nåt till middag så jag tar en macka", eller "jag pallar nog inte gå och träna". Nu har jag redan förberett det och till och med bokat in mig på ett pass i "bodytoning"  på torsdag (om jag nu kan gå för jag kom på att vi ska fira en kollega på jobbet den dagen, men jag får väl se om jag hänger med). Dessutom har jag bokat en tågbiljett till Växjö till på fredag (ska bli så roligt!) och bjudit in Marie till middag hos mig på tisdag.
Känner faktiskt inte någon söndagsångest alls, helgen har varit ganska lång och väldigt skön. (Och väldigt rolig när vi dansade järnet igår). Så imorrn är det måndag igen (och lönen kommer, tjoho!), låt veckan komma, jag är beredd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0