Inte så intressant, men annars lysande.

Kl 20.55 skulle tåget varit framme i Växjö igår. Kl 20.39 lämnade det stationen i Linköping. Med andra ord:Tokförsenat!
Anledningen var en olycka som hänt tidigare på dagen som medförde att alla tåg neråt till var brutalt mycket försenade. Men den här gången orkade jag inte vara särskilt bitter. Jag hade inget tid att passa och orkade inte känna mig stressad. Var bara så nöjd med att ha lov, jag kommer väl fram när jag kommer fram. Kl 23.30 kom jag fram till Henke inatt, då var det ungefär puss och godnatt.

Idag har det varit riktigt mysigt. Vi började dagen med lyxfrukost, ciabatta med skagenröra! Såg lite på skidor och öppnade våra julklappar! Mer om julklappen jag fick kommer i ett blogginlägg för sig imorgon. Sen gick vi in till stan och tog en liten runda, nöjda med att vara klara med våra julklappar och strosade mest. När vi kom hem lagade vi riktigt god mat och eftermiddagen fortskred i soffan i minst sagt lugn takt, jag har ju faktiskt lov nu!!

Kvällen har spenderats hos min Kära Josse. Vi har druckit flera koppar te, fikat och ätit godis i alla dess former. Men det vi har gjort mest är att prata. Prata, prata och prata. Från klockan 18-00.30 satt vi på samma plats med enda avbrotten när vi var tvugna att kissa ut allt te vi druckit. Nu har jag lagom kommit hem efter en 2 minuters och 40 kronor dyr bussresa. Sängen väntar och förhoppningsvis kommer Henke hem snart och gör mig sällskap i den.
Det här är ett av mina mindre intressanta inlägg, det är jag mycket medveten om. Men dagen har varit lysande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0