Jag hade tänkt...

Jag hade tänkt göra så mycket idag när jag kom hem:
-Stryka
-Packa
-Städa
-Diska
-Duscha

Men jag är helt slut.
Det enda jag vill är att lägga mig i soffan framför en bra film. Så nu tänker jag göra det.
Jag åker till Växjö imorgon, men jag slutar redan kl 13 och åker inte förrän kl 18.25 så jag har gott om tid att styra med allt det där imorgon eftermiddag och har då förhoppningsvis lite mer krafter till det. Så nu blir det femte filmen om Johan Falk insvept i en filt med en kopp glögg i handen.
Ps. Pratade med mamma idag, de har sk "snökaos" hemma och har en halvmeter snö!!! Det båda gott för en vit jul när jag kommer hem i nästa vecka. Gött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0