Senhöstdvala.

Den här veckan har jag pendlat mellan halsont och huvudvärk, ibland inget av dem och ibland båda två samtidigt för att göra det hela ännu festligare.
Det hela blir en ond spiral, har jag ont i halsen vill jag inte träna, vilket leder till att jag får spänningshuvudvärk ifrån rygg och axlar, för att jag inte tränar. Bingo! Så imorgon bitti får jag nog skita i halsontet och gå och simma i alla fall, även om jag helst vill ligga kvar i sängen. Jag har en totalt omotiverad period just nu, och jag blir så trött på mig själv.
Orkar inte träna, orkar inte laga mat, orkar inte anstränga mig. Orkar inte höra av mig till folk, orkar inte engagera mig på jobbet, orkar inte vara hurtig. Orkar inte ens göra saker jag gillar! 
Orkar inte med mig själv. Tiden bara går.
Jag skulle behöva en slägga som slog ner i huvudet på mig för att vakna upp ur någon sorts senhöstdvala. Det känns som att jag liksom bara går och väntar på att något ska hända.
Har jag sagt att jag längtar efter jullovet?

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra blogg :)

Kika in hos mig och ställ en fråga eller två i min frågestund! :D



kraam

2009-12-03 @ 19:12:51
URL: http://elinejderkrans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0