Tackar!

Tack för tipsen på hur bloggen ska bli snyggare!
Simon tipsade om ett nytt teckensnitt, blev väldigt snyggt, Mira tyckte det var för tomt utan bakgrundsfärg så då la jag in det, och Josse tyckte den färgen var för trist så idag har jag ändrat den igen också ,haha. Trial and error helt enkelt! Prova, ändra å prova igen. Har tagit bort "OM" å lagt till en permanent text på sidan om idag... Funderar just nu på om jag ska ha någon presentationstext eller om det känns för fjortis?
Simon tyckte jag skulle ta bort understrykningarna också och det kan jag verkligen hålla med om men just  nu kan jag inte klura ut hur det ska göras... Det är nämligen en sak att vilja göra något och en helt annan när man väl kommer in stilmallarna och kodmallarna och ska ändra och styra. Läsa och skriva koder är inte min grej så jag måste ha hjälp med allt jag gör.  Designa din blogg har varit en helt ovärderlig hjälp!
Vill gärna ha ännu fler tips på hur bloggen ska bli snyggare och proffsigare! Man blir så blind när man sitter här å pillar i oändlighet! Vet du förresten hur man tar bort just underskrykningarna så är jag det förste att vilja veta det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0