Hårbotten.

-Är du stressad Stina? frågade Helena mig när jag var och klippte mig hos henne förra veckan. Det visade sig nämligen att jag visst hade stenhård hårbotten (?) och att det ofta kan bero på att man är stressad. Vi kom dock fram till att det nog berodde på att jag har ont i axlar och nacke (släpat på för mycket barn, ajaj Stina!) och att det sedan går upp i huvudet. Det är dock något jag planerar att råda bot på imorgon då jag ska på massage.
För inte är jag väl stressad? Jag gör väl inte så mycket? Så slår jag upp min kalender och kollar på bokningarna efter arbetstid de kommande veckorna:

Idag heleftermiddag med Sara och Helena
Imorrn massage och en annan date på kvällen
Fredag till Växjö efter jobbet, jag jobbar till 18, va där till söndag
Måndag personalmöte
Tisdag planera sommarfest med kollegorna
Torsdag hem till mamma å pappa i skogen, fest på valborg och hem på söndagen
Tisdagen till Helena på middag
Onsdagen bjuda Marie och Lisa på fika
Torsdagen massage igen
Fredag till söndag Örebro med Tessan, Jenny och Madde......

Hmm, kanske jag inte bara kan skylla på barnbärandet....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0