Tillbaka till verkligheten.

Imorgon är det dags att komma tillbaka till verkligheten på riktigt.
Vi sätter igång verkligheten på jobbet med att börja skola in två nya barn, jag slipper dock ta någon av dem som min inskolning så det är lite skönt.
Det bästa med att gå hemma och skrota i flera veckor är att man blir peppad till att komma igång igen. Framförallt med maten och med träningen. Innan jul var jag totalt omotiverad till att som hade med träning att göra, och äta var ett nödvändigt ont. Nu ska det bara bli så himla skönt att komma igång med träningen att jag längtar efter att träna. Och jag längtar efter att laga god mat som jag har planerat, inte bara äta något för jag inte pallade hitta på något annat att äta.
Maten och träningen för den kommande veckan är vackert planerad.
Vad det gäller mitt nyårslöfte att bli mer social så uppfyller jag det verkligen den här veckan. Jag ska nämligen fika med Marie imorrn, gå promenad med Sara på tisdag och träffa Tobias och fota med honom på onsdag. Sen åker jag till Växjö på fredag.
Är inte det socialt så säg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0