Duktig Stina

Idag har jag varit duktig och gjort i en massa såna där saker som man vet att man borde göra, men har svårt att ta tag i. Jag har:

Gått ur Hyresgästföreningen, de 70 kr jag betalar dit i månaden kan jag lika gärna gå på bio för eller något.
Anmält mig i donationsregistret, det borde alla göra. Gå in på www.livsviktigt.se, det är faktiskt viktigt.
Fyllt i mina bostadsbidragspapper.
Satt in papper i pärmar och rensat i högen där jag bara lägger saker jag inte vet var jag ska göra av.
Sen har jag även betalat hyra och försäkring, plockat undan, pysslat och diskat.

Det är inte klokt vad jag är duktig ibland trots att jag var tröttare än någonsin imorse... Nu har jag gjort mig förtjänt av att gå på bio ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0