Jag lever å mår bra!

Kanke är dags för ett inlägg bara för att ni läsare ska förstå att jag lever. Har kommit ner till Växjö nu och det har varit fullt upp! Mysa me pojkvännen, träffa kära vännerna, packa upp och städa. Idag har jag varit funktionär på första dagen av kick offen. Jag gjorde det för att Jossan bad på sina bara knän för de inte hade tillräckligt många. Men det var roligt! Jag har nog aldrig varit så mjuk i axlarna som nu, efter alla fjäskmassager. Haha! Nu ska ja byta om lite å så ska ja till Marcus å pojkvännen och ta mej ett par cider, blir nog en sväng till Stallarna ikväll, fast en ganska lugn sådan.  Vad jag älskar att komma ner hit!

Kommentarer
Postat av: Elida

Halloj! Skönt att höra att du lever =). Hoppas du tittar in hos mig på bloggen ibland också. Kram!

2007-08-29 @ 18:41:40
URL: http://elidajosefina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0