Dumma saker

"Var ska du?" frågade David igår när han var här igår och hämtade några grejer när jag var påväg ut.
"Jag ska till min hemliga älskare" svarade jag.
"Haha, ska du till tjejerna eller?" blev hans svar
Jaha, så roligt och förutsägbart liv har jag. I och för sig så kan jag hålla med om hans argument att om jag hade haft en hemlig älskare så skulle jag ha berättat det för honom, för det är sant, det skulle jag ha berättat för honom.
Men det känns ändå lite trist. Jag och en kompis konstaterade härom dagen att om man aldrig gör något dumt så har man heller inte roligt. Man behöver göra lite dumma saker då och då för att sätta lite krydda på livet. Och jag har varit så förbenat skötsam på sistone att det snart är dags för att göra något dumt. Vem vet, ja kanske till och med har något dumt i tankarna som jag skulle vilja göra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0