Man ska vara rädd om sina vänner

Jag har börjat lägga för lite tid på mina vänner.
På något sätt orkar jag inte ta tag i att ringa. Jag begriper inte varför!
Igår ringde dock Jenny och vi pratade i över en timma! Det var evigheter sen vi pratade så länge, varför?
För att vi båda lever examensarbete? För att vi båda glömmer att ringa? Jag vet inte, alldeles för sällan blir det iaf.
Men trots att vi har våra perioder då vi varken ses eller hörs så mycket så är jag ändå imponerad över att vi fortfarande håller så bra kontakt, det är ändå 5 år i år sedan vi tog studenten.
Nu ska vi åtmistone ses på fredag om det inte kommer något annat konstigt emellan, var ett tag sen nu så det ska bli riktigt mysigt!
Man ska vara rädd om sina vänner!

45372-536

Jenny och jag för något halvår sedan, och nej, jag är inte naken!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack för detta speciella inlägg! klart, vi ska aldrig tappa kontakten, om jag får bestämma iaf:) ses imorn! krams

2008-05-01 @ 20:12:53
URL: http://jennasvensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0