Spontanitet som var precis vad jag behövde.

Jag hade bestämt mig till 99.99% att jag skulle vara kvar i Linköping i helgen.
Tills Mira ringde på torsdagskvällen och sa att de skulle ha myskväll, ville jag inte komma på det? JO, det ville jag!!!
Så jag gick in på sj och kollade, fanns det någon bra sista minuten skulle jag ta den. Dröm om min förvåning när det fanns en för 179 kr, precis när jag ville åka! Det var helt enkelt meningen! Så jag bokade på studs.
Vi berättade inget för Josse och igår när jag kom till Växjö slängde jag bara in väskan hos Henke och så traskade jag bort till flickorna. Josse blev nog lite överraskad, men glad. Sen satt vi till klockan 00.45 och bara pratade, och spelade spel med Jörgen, Erik och Sofie ett tag. Så underbart mysigt. Som Jörgen sa, det här var precis vad jag behövde.
Det finns inte mycket som slår en kväll med mina flickor. Tack till mig själv för att jag blivit bättre på att vara spontan.

Kommentarer
Postat av: mira

Ja det tackar jag också för! Vilken mysig kväll å dag vi har haft! Blev superglad när du kom ner!

tack vännen=)

2008-12-06 @ 16:59:42
Postat av: Josse

Jag blev inte lite överraskad utan MYCKET:)

Och det var den bästa present man kan få - att umgås med er en hel kväll och bara prata och spela spel!

Ha de fint!

Kramar

2008-12-08 @ 13:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0