Mina flickor

Under en period i höstas sågs vi flickor nästan aldrig. Det var möten, skolarbeten, pojkvänner, träning och hemturer som kom emellan hela tiden. Så ibland var man nöjd om man lyckades ses en gång i veckan. Men den här veckan har jag verkligen träffat mina flickor massor!

I onsdags morse var Mira och jag på promenad och sedan var Josse och jag och drack te hos Jossan på kvällen.
Igår morse var jag på promenad med Josse och på kvällen  var Camilla, Josse, Jossan och Mira här och drack te och tittade på handboll
Ikväll ska Mira och jag laga mat, se på Let´s dance och ta oss en tur till Stallarna.
Imorrn ska vi allihopa töserna mfl till Sivans.

Det är så roligt att vi hunnit träffas så mycket och det ska bli så jädra skoj att gå ut imorrn, jag e sååå peppad !!!

Vad skulle jag göra utan er???

image436
Mys under vår brunch i våras

image437
Halmstadsflickorna följer med Västerviksflickorna hem

image438
Lilla Mira och Jag i våras

Kommentarer
Postat av: elida

Å vad härligt det såg ut med vårsol! Brev är påväg. Puss!

2008-01-18 @ 22:05:27
URL: http://elidajosefina.blogg.se
Postat av: jossan

kan inte annat än :D

2008-01-19 @ 00:19:07
URL: http://juicen.blogg.se
Postat av: mira

Jag håller med...!
Å vad skulle vi gjort utan dig!
Tack för en trevlig kväll ikväll:P Puss

2008-01-19 @ 02:23:12
URL: http://mmmira.blogg.se
Postat av: josse

Va gullig du är! Är glad att jag har dig och er med:)
Om jag inte varit inne på din blogg då två-tre dar så har det hänt så otroligt mycket...haha...vi får nog ses ännu mer!!!
PUSS

2008-01-22 @ 09:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0