Jag har återuppstått

Mina vänner tycker nog att jag är tråkigast i år, följde varken med på after schoolen eller med ikväll heller.
Men ibland är jag bara sjukt osocial och behöver bara för mig själv.
Gick runt hela eftermiddagen och var trött och tjutfärdig utan någon somhelst anledning.
Så jag bäddade ner mig i sängen med Stig Larssons Män som hatar kvinnor som äntligen börjat bli sjukt spännande.  Efter ett tag bestämde jag mig för att jag inte kunde ligga där hur länge som helst, även om det som sagt är jäkligt spännande i boken. Så jag gick upp och satte på technomusik på högsta volym och bara skuttade. Jonas supportade mig med mer musik och vips var allt segt å jobbigt borta. Nu ångrar jag att jag sa att vi inte skulle ut imorrn, kanske jag kan övertala Johanna att följa med mig, hon kommer snart hit och ser på Let´s dance å äter dippade grönsaker.
Efter den läsestunden känns allt mycket lättare, Stina har återuppstått



Vilken käck bild jag hittade, hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0