Skor som smärtar....i plånboken

Jag är inte något märkesfreak, snarare tvärtom. Men den här våren hade jag bestämt mig för att köpa skor med bra kvalitet istället för de där för 249kr på din sko som är skitdåliga för fötterna. Problemet är bara att ska man ha riktigt  bra och snygga skor är det svårt att hitta sådana som inte kostar mer än 500kr där min egentliga smärtgräns går.
Så idag lyckades jag äntligen hitta ett par snygga vita skor, i rätt storlek som var sköna! Det är inte varje dag ska jag säga er. Men smakar det så kostar det, de var inte billiga.... Fast de blev dom iaf, jag får snåla den här månaden, jag tycker sjukt mycket om dem! Ett par nya skor och ett frisörbesök, sen är jag redo att möta våren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0