Vilken uppgift? När, var hur?

Idag fick jag hjärtat i halsgropen när jag läste ett infomail om lite av vad vi ska göra de kommande veckorna i skolan och det står "Här ska ni för varandra berätta om hur det gick med övningsuppgiften i bedömning."
Shit! Vilken övningsuppgift i bedömning å när ska den va klar?
Och hemtentan som står på de här pappret, när ska den va klar???
Men jag tror jag har koll på läget igen. Hemtentan var inte så lång och ska va klar först v14, och jag tror att den andra uppgiften har med den att göra?
Det är så rörigt med vilken uppgift som är vilken och när saker ska göras.
Om det inte var det vi skulle diskutera den gången så får jag väl ordbajsa lite när vi ska diskutera den för det är jag faktiskt rätt grym på!
Ibland tackar jag verkligen min lyckliga stjärna att jag har relativt lätt för att formulera mig!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Den lyckliga stjärnan skulle kunna få hälsa på lite hos mig också! men man har faktiskt blivit bättre på att ordbajsa sen man började plugga...Kram

2008-03-16 @ 20:52:39
URL: http://jennasvensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0