Huvud som ett suddgummi

Inget halsont idag, men istället rinner näsan och huvet känns lite som ett suddgummi.
Känner inte ett dugg för att åka ner till Malmö i eftermiddag. Funderar på att skriva till min handledare på praktiken att jag inte känner mig kry, vilket är sant, så att jag inte kommer förrän på tisdag. Då kan jag åka ner på dagen imorrn och bara gå på intervjun. Jag har egentligen inte så många saker jag behöver göra på praktikplatsen så jag hinner på en dag, dessutom är man inget trevlig om man inte känner sig på topp. Vi får se hur det blir, ska känna efter under dagen. Nu ska jag och gullet gå ut och gå runt sjön, blir inte bättre av att sitta inne och uggla.


Kommentarer
Postat av: Henrik

En fråga. Hur känns huvudet när det känns som ett suddigummi? Segt eller syftar du på fnaset som blir efteråt? Lite av livets stora fråga detta...

2008-05-04 @ 19:57:22
URL: http://www.blindtarmen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0