Krya på dig bloggen!

Min blogg har nog fått lite knas.... Igår fick jag nämligen kommentarer från 6 personer på tisdagstemat, men min blogg säger att jag endast hade 4 unika besökare och 4 bildvisningar. Det skulle alltså innebära att minst 4 av de jag fick kommentarer ifrån satt som par vid samma dator och kommenterade, och kommentarerna skulle komma på samma bildvisning.... Dessutom skulle det endast vara de som lämnade kommentarerna som var inne på sidan... Nej du lilla bloggen, det går bara inte ihop sig! Kanske har bloggen drabbats av lite förkylning sådär som min mobiltelefon drabbas av ibland när han får lite knas för sig.... Krya på dig bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0