En mästare på paket, men inte på inslagning...

Eftersom jag är otålig som ett litet barn så fick vi ta och byta våra julklappar igår.
Jag blev så imponerad av julklapparna jag fick av Henke!
Först när man öppnade var det en jättefin metallburk. Han vet hur förtjust jag är i dels gamla saker och framförallt i just plåtburkar.
I burken låg det tre paket med varsin lapp till.
En påse te "för värme och smak"
Ett hänge till mitt armband som han gjort själv! (med lite hjälp av Rebecca...)
Det var "för fägring".
Och så ett kuvert med "en upplevelse" som innehöll att han hittat en utställning om änglar, i Linköping! Den ska vi gå och se på min födelsedag har vi bestämt.

Jag är så himla glad över mina paket. Jag älskar paket där det finns en tanke bakom, där någon lagt ner sin själ på något sätt. När inslagningen av paketet dessutom var en pers så beundrade jag det krullade snöret extra mycket. Haha!
Han är för söt mitt gull.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0