Fira första advent.

Jag, Josse och Mira firade jul i helgen sådär vid första advent.
Anledningen till att det blev så tidigt var att vi inte vet om vi kommer att kunna ses allihopa någon mer gång innan jul. Vi är inte såna där att vi måste vänta till julafton för att öppna paketen utan vi öppnade direkt. Jag tror inte att jag någonsin fått en present av dem som jag inte gillat, de känner verkligen mig och vet vad jag vill ha.
Den här gången fick jag en liten prenumeration på 3 nummer av en fototidning!
Alldeles lysande! Sådant som man inte vill lägga pengar på själv men som kommer bli kanonkul att få.
Tack gullungar!

För mig spelar det sällan någon roll vad saker har kostat, bara det finns en tanke bakom. Jag får mycket hellre en billig present som någon verkligen tänkt till på än en där man bara köpt något för att man ska handla. Så jag blev jätteglad för tändsticksasken för 15 kr som Henke köpte till mig i helgen.



Julkortet (som Mira gjort, hon är grym på att scrappa) med presentkortet. I bakgrunden står de nya fina julburkarna jag hittade på Panduro. Jag vet inte hur det kommer sig, men jag är en sucker för burkar!

Titta vilken fin liten tändsticksask! En mer "Stinig" sådan går knappast att hitta...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0