Helgen stundar.

Jag gick upp tidigt idag och packade och diskade eftersom jag inte pallade göra det igår när jag skulle iväg och fika med Sara och Helena. Det blev mycket bäbisprat igår eftersom det bara är en månad kvar tills Helenas lilla skruttunge ska komma. Henke blir nervös varje gång jag börjar prata bäbisar och hoppas att gullandet med Helenas ska stilla mina bäbisbehov. Vi får väl se....
Nu är iaf allt packat och diskat och jag ska strax iväg till jobbet. Efter jobbet kommer min lilla pappa upp och hämtar mig, vi ska ha med min cykel hem så vi (läs pappa) kan byta lite däck och slangar på den INNAN de går sönder eftersom jag är så beroende av en fungerande cykel.
Ikväll blir det att packa om igen, leta saker och fixa för imorrn ska jag, Madde, Tessan och Jenny ut och paddla tills på söndag! Riktigt roligt och intressant ska det bli och se hur det ska gå, haha. Vi kommer nog få oss några goda skratt iaf. Vi har inga stora planer och mål, vi ska inte bevisa att vi kan något. Vi ska ha det mysigt helt enkelt!
Nu väntar sista dagen på jobbet i sommar, skönt och nästan lite sorgligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0