Solen lyser himlen är blå...

Idag har det äntligen varit den första soliga dagen på min semester!!!
Började dagen med en promenad på morgonen (fått in den goda vanan på sistone) och sen stack jag, kära bror och några till iväg med båten ut på sjön och till vårt badberg.
Så där låg jag sedan i flera timmar och fotade, läste "på" lite inför ett kommande projekt på bloggen, solade och halvsov en stund. Dessutom har jag tagit de två första doppen för i år.
Så nu har jag bättrat på brännan lite, det var på tiden eftersom den hade börjat blekna.
Sedan lagade jag lasagne när jag kom hem, på Daniels begäran, och nu ska vi snart sticka iväg igen. Ikväll ska nämligen hela familjen till Västervik och se Ice Age 3 på bio! Förbereder mig för skratt.
En kanondag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0