Betnér, igen!

Ni som följer min blogg vet om att jag är väldigt förtjust i Magnus Betnér. Jag tycker han är så jävla grym och ingen kan vara sarkastisk som honom. Henke och jag har varit och sett honom live två gånger och det har varit så värt pengarna. Och så satt jag på jobbet och läste tidningen i fredags, och ser en annons.
Betnér kommer till Linköping 23 juni!
Jag sprang och ringde Henke direkt, hur jobbar du? Vilken tajming det blev. Han jobbar morgon den dagen och hinner där med upp till Linköping till kl 21, och sedan är han ledig i två dagar efter det, vilket innebär att han kan vara kvar ett par dagar. Biljetterna bokades en timma senare och idag har jag hämtat ut dem.
Så den 23 juni ska vi se Betnér och två komiker som heter Agneta Wallin och Erik Bören, känner inte till vilka de är men det blir nog bra.
Inte blev det särskilt dyrt trots att jag ska bjuda Henke. Det är sådant som man borde unna sig oftare, något att längta efter.
Vardagslyx!



Kommentarer
Postat av: Sara

Ahh.. Kommer han hit, min älskling! Vill mee gå=)

Ska kolla direkt!

2009-06-08 @ 16:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0