Nu kommer uppdateringen.

Betnér var som vanligt så jäkla grym. Det tråkiga var dock att nu när han jobbat på sin turné i USA så har han inte skrivit särskilt mycket nytt material på svenska och därför kände man igen en hel del av det han körde, väldigt mycket faktiskt. Men som Henke sa, att bara för att man har hört det innan så betyder ju inte det att det inte behöver vara kul igen. De andra två komikerna som var med vad Agnetha Wallin som jag tyckte var stundom roligt och stundom lite sådär och så var det Erik Börén. Han tyckte jag var jäkligt bra och skulle lätt kunna gå och se om han arbetade ihop ett större material och blev lite varm i kläderna. Kanske var en av anledningarna till att jag gillade honom att han körde en hel del snack om dagis, vilket gjorde igenkänningsfaktorn hög för mig.
Innan vi gick på föreställningen så var vi ute och åt middag med Sara och Erik, riktigt trevligt var det, maten var väldigt god. En mycket lyckad kväll.

På onsdagen när jag kom hem hade jag fått det här i brevlådan.



Nu är kontraktet påskrivet och 1 juli är lägenheten min! Så jäkla gött! Henke och jag gick ut och firade med bananasplit på Åbacka som är så himla mysigt, det känns som att sitta i en mormors trädgård.

 


På torsdagen gick vi upp och la oss i trädgårsföreningen och solade, även om Henke inte är något solfan. Sen var de här dagarna slut, tiden går fort när man har roligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0